Servis

 
 
 

Servis

Využite 25-ročné skúsenosti nášho servisu!

SERVIS KONTAKTUJTE PROSÍM VÝLUČNE TELEFONICKY NA 048 413 15 17

kontaktná osoba pre servis Peter Kubiš

Servisné zakázky prijímame a vydávame zásadne osobne na predajni.

Mnohoročná prax ukázala, že nie je možné zaslať bicykel na servis ani ho prevziať zo servisu špedičnou službou.

Vzhľadom na nevyhnutnosť obhliadky bicykla mechanikom a následnom nevyhnutnom jednoznačnom dohovore sa so zákazníkom na rozsahu a cene opráv odporúčame dovezenie bicykla osobne majiteľom, nie treťou osobou. Taktiež jeho vyzdvihnutie zo servisu je vhodné riešiť osobne-mechanik Vám vysvetlí prevedené práce a použité diely, prípadne odporučí ďaľší postup v budúcnosti.

Venujte prosím pozornosť niekoľkým základným radám ohľadom starostlivost o Váš bicykel:

-Po prejdení cca 50, max.100km, alebo pri prvých príznakoch problémov, najneskôr však do dvoch týždňov od nákupu sa dostavte na záručnú kontrolu k Vášmu predajcovi. Tento úkon musí byť potvrdený v záručnom liste, inak prípadné závady nebudú považované za záručné vady. Rovnako je nutné absolvovať nasledovné predpísané platené servisné prehliadky. Vzhľadom na to, že údržba moderného bicykla vyžaduje špeciálne náradia a prípravky, doporučujeme Vám zveriť ju nášmu servisu.

-V ŽIADNOM PRÍPADE NEPOUŽÍVAJTE K ČISTENIU BICYKLA TLAKOVÚ VODU!!! (tzv. wapku). Jej jediné použitie bude znamenať prienik vody do všetkých točivých častí, ich následnú koróziu a zničenie ložísk, celého orecha aj laniek v bowdenoch. /Pokiaľ vás predajca wapky uisťuje, že je určená aj k umývaniu bicykla, s dôverou sa so servisom obracajte na neho cheeky /

-Odporúčame Vám previesť predsezónnu prípravu bicykla po sezóne, NAJNESKÔR VŠAK DO POLOVICE FEBRUÁRA!!! Počítajte s veľkou sezónnosťou servisných prác - posledné zimné a prvé jarné týždne môžu pre Vás znamenať čakanie až 14 dní.